» دسته بندی موضوعی سایت

سازمان های اخلاقی در کسب و کار

عنوانسازمان های اخلاقی در کسب و کار

سازمان های اخلاقی در کسب و کار

انتشاراتسال نشر
مجنون1385
تعداد صفحاتقیمت
2845000
چکیده

نقش راهبردی اخلاق در کسب و کار مورد توجه مدیران استراتژیست قرار گرفته است. نهادینه کردن مسئولیت های اخلاقی سازمان های کسب و کار از مباحث مهم در رهبری سازمان است. اقبال به جهت گیری اخلاقی در توسعه اقتصادی راهی برای تبدیل تهدید به فرصت تلقی می شود. مدیران ایرانی نیز علاوه بر توجه به جایگاه راهبردی اخلاق در موفقیت سازمانی، بر اساس دغدغه های دینی بر اخلاق کسب و کار اقبال می کنند. 

مدیران ایرانی ار منابع معرفتی غنی در تحلیل معضلات اخلاقی سازمان ها برخوردارند و اگر نیازهای پژوهشی در این حوزه به نحو واضح و متمایز تعریف شوند، توسعه معرفتی در اخلاق کسب و کار میسور خواهد شد. شناخت دقیق کسب و کار در مفهوم جهانی آن، تحلیل مسائل امروز و فردای کسب و کار جهانی شرط لازم چنین توسعه ای است.


کتب مرتبط
سازمان های اخلاقی در کسب و کار
موانع رشد اخلاقی سازمانهای ایرانی
خاستگاه اخلاق پژوهی
اخلاق حرفه ای در کتابداری و اطلاع رسانی
اخلاق در سازمان های مردم نهاد
اخلاق سازمانی
اخلاق کاربردی در ایران و اسلام
درآمدی بر اخلاق حرفه ای
نظریه اخلاقی محمدبن زکریای رازی

ارزیابی شما از این کتاب :
ضعیف   متوسط   خوب   عالی   
نام و نام خانوادگی (اختیاری) :
پسـت الـکـترونـیـک (اختیاری) :
نظرات و پیشنهادات (اختیاری) :
ارسال
درخواست دریافت کتاب درخواست دریافت کتاب درخواست مشاوره پایان نامه درخواست برگزاری کارگاه
پیوندهای مفید
دانشگاه تهران
پرتال جامع علوم انسانی
احد فرامرز قراملکی - ویکی‌پدیا
آمار بازدید سایت
بازدیدکنندگان آنلاین : ۲
بازدید امروز : ۲۴۶
بازدید دیروز : ۲۴۵
کل بازديدها : ۳۱۶۰۷۳
در سایت دکتر احد فرامرز قراملکی
صفحه اصلی کتب مقالات نقشه سایت ارتباط با ما rss
بالا