قراملکی

سازمان های اخلاقی در کسب و کار
سال نشر : 1397 تعداد صفحات :296 ناشر : مجنون

تحلیل چیستی و ویژگیهای سازمان های اخلاقی و بیان مسئولیت های اخلاقی شرکت های کسب و کار در قبال ذی نفعان و تحلیل اخلاق کسب و کار در عصر جهانی شدن

خرید آنلاین

این اثر تلخیص همراه با ویرایش جدید از کتاب اخلاق سازمانی است. تالیف آن به درخواست مرکز ملی مطالعات جهانی شدن انجام و با همکاری این مرکز و نشر مجنون در سال ۱۳۸۵ منتشر شد.  چاپ یازدهم این اثر در آغاز سال ۱۳۹۷ منتشر شده است. علاوه بر مباحثی که در معرفی کتاب اخلاق سازمانی بیان شد، مبحث دیگری با عنوان اخلاق کسب و کار در عصر جهانی شدن افزوده شده است. نویسنده خلاصه ­ای از اثر را در ۷۱ نکته در آغاز کتاب آورده است و در پایان هرفصل صفحه ­ای برای یادداشت­ خوانندگان با عنوان جوانه­ های اندیشه تخصیص داده است. برخی از سازمان ­ها از منابع انسانی خواسته اند که کتاب را مطالعه کنند و آنان را ترغیب کرده اند تا با تکمیل صفحه های مربوط به جوانه های اندیشه خلاقیت و نوآوری خویش را در ترویج اخلاق در سازمان به میان آورند.

 از سال ۱۳۹۵ این اثر جزو منابع درسی در دوره های کارشناسی ارشد رشته های مدیریت مورد توجه قرار گرفته است. برخی از سازمان ها(مانند: بانک مهر اقتصاد و شرکت ملی گاز ایران) چاپ مستقلی را در این اثر همراه با مقدمه مدیر عامل با شمارگان ویژه منابع انسانی خود منتشر کرده اند.

برخی از کتب چاپ شده